[Pardus-kullanicilari] paint

Bahadır Kandemir bahadir at haftalik.net
6 Şub 2006 Pzt 22:34:46 EET

Pazartesi 6 Şubat 2006 22:16 tarihinde, onder uysal şunları yazmıştı:
> selamlar pardus u az önce kurdum matematik öğretmeniyim çizimlerimi
> paintte yapardım pardusta bu işi nasıl yapabilirim
> saygılarımla

Merhaba,

Pardus Yapılandırma Merkezi -> Sistem Seçenekleri -> Program Ekle Kaldır'ı
kullanarak "kdeedu" paketini kurun, işinize yarayacak uygulamalar içeren
bir paket. Mesela, "Kig" adlı uygulama ile çizimlerinizi kolayca
yapabilirsiniz.

Uygulamanın ekran görüntüleri bu adreste:
http://edu.kde.org/kig/screenshots.php

İyi çalışmalar,
Bahadır