[Pardus-kullanicilari] sane-backends-1.0.17

Yusuf Deniz Karacan yusufdenizkaracan at yahoo.com
6 Şub 2006 Pzt 20:27:37 EET

benim tarayýcý  geçensene ilk defa linux kurduðumda
hiç ayar istemeden çalýþmýþtý sonra ne oldu ise bidaha
linuxta çalýþmadý bende çok aradým bu sane paketlerini
ama olmuyo windowsta sorunsuz çalýþýyor tarayýcým
mustek 1200ub plus birde webcam çalýþtýran varmý
benimkini görmedide.

--- Bülent Potur <bpotur at gmail.com> wrote:

> Pardus sistemi sane-backends-1.0.16 sürümünü
> içeriyor. Geçen Aralýk ayýnda
> ise sane-backends-1.0.17

ftp://ftp.sane-project.org/pub/sane/sane-backends-1.0.17
> sürümü çýkmýþ. Buna upgrade edebilir isem benim
> Lexmark X1130 un tarayýcý
> kýsmý çalýþýyor olacak. sane-backends-1.0.17.tar.gz
> dosyasýný nasýl pisi
> dosyasý haline getirebilirim. Yine bu yazýcýyý hala
> kullanamadým. lexmark
> z600 sürücüleri iþe yarýyor imiþ. Bunlarý nasýl pisi
> paketi haline
> getirebilirim?
> Bülent Potur

Bu mesajda, yalnizca  muhatabini ilgilendiren, kisiye veya kuruma ozel bilgiler yer aliyor olabilir. Mesajin muhatabi  degilseniz, icerigini ve varsa ekindeki dosyalari kimseye aktarmayiniz ya da kopyalamayiniz. Boyle bir durumda lutfen gondereni uyarip, mesaji imha ediniz. Gostermis oldugunuz hassasiyetten oturu tesekkur ederiz.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden. Thank you for your co-operation.