[Pardus-kullanicilari] Süper

Hamdi PINAR hpinar at ilkposta.com
6 Şub 2006 Pzt 19:59:54 EET

Pardus'u sistemimde tüklü mevcut Slackware'ime kıyamadığım, ayrıca kurduktan sonra karşılaşabileceğim sorunları düşünerek bir türlü kurmaya cesaret edememiştim. Sonunda merakım galip geldi ve ne olursa olsun deneyeceğim dedim. Sonuç harika. Tüm donanımım mükemmel bir şekilde yapılandırıldı. Daha önce kullandığım bir çok linux dağıtımında hep farklı sorunlar olmuştu. Sorunla karşılaşmadığım tek dağıtım Pardus oldu. Tv kartım, printer'ım ve diğerleri. Hepsi saat gibi çalışıyor. Digikam ile kameram çok iyi anlaştı. :) Bütün bunların ötesinde katıksız bir Türk dağıtımı olması bana büyük gurur verdi. Emeği geçen herkese yürekten teşekkürler.

Hamdi PINAR
hpinar at ilkposta.com

 <BR>
 ilkposta ile gönderildi <BR>