[Pardus-kullanicilari] Re: [Uludag] USB ADSL MODEM

Ayan Öztürk ayanozturk1 at gmail.com
6 Şub 2006 Pzt 13:26:50 EET

Merhaba,
ben kernel build etmeye kalktım ama pardus üzerinden internet bağlantım
olmadığı için SVNdeki kernel dosyalarını windowsta indirip pardustan
pisi build pspec.xml
gibi bir komut vererek derleme yapmaya çalıştım.

bu sırada gcc nin kurulu olmadığını farkettim, sonra da gcc kurmak için
gereken paketler (binutils,bison) olduğunu farkettim :) böylece windoz ile
pardus arasında 4-5 paslaşma sonunda derlemeye başlayabildim. Ama sonlara
doğru şöyle bir hata aldım:

-----------------------
Program sonlandırıldı.
pisi.actionsapi.Error: ActionsAPI [copytree]: ../linux-6.15/ dizini
bulunamadı.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri-iz:
  File "/usr/bin/pisi", line 76, in ?
    cli.run_command()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 108, in run_command
    self.command.run()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/commands.py", line 354, in run
    pisi.api.build(arg, self.authInfo)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/build.py", line 676, in build
    return pb.build()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/build.py", line 180, in build
    self.run_install_action()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/build.py", line 310, in run_install_action
    self.run_action_function(ctx.const.install_func, True)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/build.py", line 350, in run_action_function
    self.actionLocals[func]()
  File "error", line 61, in install
  File "/usr/lib/pardus/pisi/actionsapi/shelltools.py", line 143, in
copytree
    error(_('ActionsAPI [copytree]: Directory %s doesn\'t exists.') %
(source))
  File "/usr/lib/pardus/pisi/actionsapi/__init__.py", line 27, in error
    raise Error(msg)
DEBUG: PISI API finalized
-----------------------

şimdi bu hatayı çözsem bile kerneli derlemek bu bilgisayarda 1 saaten fazla
zaman gerektiriyor. o yüzden çok hevesli değilim. yeni kerneli daha önce
build etmiş olan, pisi haline getirmiş olan varsa bir web sayfasına yükleyip
paylaşabilir mi? mesela ben bazı paketleri
http://ahmet.fasafiso.org/pardus/adresinden aldım. teşekkür ederim
yapan arkadaşa..

iyi çalışmalar,

--
Ayan Öztürk

--
Windows satın alırken size alternatifiniz olduğu söylenmedi mi? Özgür
yazılımın ne olduğunu bilmiyor musunuz? Peki ya Linux?