Re: [Pardus-kullanicilari] sistemi tekrar çalışır hale getirebilmek.

serdar soytetir sendirom at gmail.com
6 Şub 2006 Pzt 13:26:02 EET

06.02.2006 tarihinde serdar soytetir <sendirom at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> 06.02.2006 tarihinde teciman <ibrahim.teciman at gmail.com> yazmış:

> konsol vaziyetinde iken
> su -
> komutu ile root olun.
> ardından
> /sbin/xorg.py komutunu çalıştırın.
> xorg.conf dosyanız yeniden oluşacaktır.

Yeni ipucu (doktordan tavsiye):
konsol vaziyetinde iken
su -
komutu ile root olun.
ardından
rm /etc/X11/xorg.conf   komutunu verin ve size sorduğu soruya evet deyin.
sistemi yeniden başlattığınızda el değmemiş bir xorg.conf dosyanız otomatik
olarak oluşturulacak.

startx   veya   xdmstart   diye yazmama rağmen  bir  türlü başarılı