[Pardus-kullanicilari] mailler

Arman Aksoy armish at linux-sevenler.org
5 Şub 2006 Paz 22:59:04 EET

Selamlar,

Gmail e-posta listerine attiginiz mesajlari yeniden inbox'a almiyor. Onlar Sent klasorunde kuzu kuzu saklaniyor. [2 kopyaya ne gerek var :P] Sayet ki, mailinize bir cevap gelirse inbox'ta kendi mailinizi de gorebiliyorsunuz:

"me, Koray, Arman ... , X (N)" seklinde. Acaba sizi yaniltan sey de bu olabilir mi?

Buyuk ihtimalle bu yazilan cevaplar inbox'ta sizin attiginiz mail en basta olmak uzere siralanacaktir. Eger o sekilde olmuyosa, sanirim baska sorunlar vardir.

Kolay Gelsin

--
Arman (Armish) Aksoy
http://armish.linux-sevenler.org/blog