[Pardus-kullanicilari] HP Deskjet 5150 yazıcıyı tanıtmayı başaramadım

Erdem Tezcan erdem_tezcan at yahoo.com
5 Şub 2006 Paz 20:00:53 EET

Open Ofiste çýktý alabilmek için yazýcýyý tanýtmadan önce

 sudo sh /opt/OpenOffice.org/lib/ooo-2.0/program/spadmin komutunu verin. Þifre sorarsda kullanýcý þifresini girin. Burada open ofise yazýcýnýzý tanýtýn.
Firefox için ise
sudo chmod 1777 /var/tmp komutunu vermeniz gerek.

hüseyin bilen <bilenhuseyin at hotmail.com> wrote: sayýn arkadaþým
Ýnternetten de bir sayfa bastýrmayý dene bende hp PSC 1310 var tanýttýðým ve
listede olmasýna raðmen internette sayfayý gönderiyor baský yok open ofiste
ise atanmýþ yazýcý yok diyor  Mozilla firefoxda baský oluþturmazsa galiba
ayný sorunlarý yaþýyoruz