Re: [Pardus-kullanicilari] Re: uy =?ISO-8859-9?Q?ku, _hibernate, _sleep_nas=FDl_=E7al=FD=FE=FDr?=

erkin tek gemeyilim at gmail.com
5 Şub 2006 Paz 18:19:32 EET

Merhabalar,

erkintek at pardus ~ $ cat /sys/power/state
standby mem
veriyor,
"mem" echolayınca uyku moduna girdi, sonra tuşlara bastım, fare hareketleri
vb. uyanmadı. güç düğmesine bastım, tıkırtılar geldi hdarddiskten, sonra
tıkırtılar da bitti ve açık olduğunu belirten led söndü. bilgisayar
KAPANMIŞtı. Sessiz sedasız kucağımda öyle ledin sönümünü izlemiştim,
tıkırtıla içinde. Yeni bir power-button ile sistemi açıp bunu size
yazıyorum. Klaptop'ta gerçekleşen durumun aynısı.

"standby" echoladım. yine klaptop'ta olduğu gibi bişiyler yazdı ve HİÇBİŞİY
olmadı. Gelen ekranı yakalama çabalarımise sanal konsaldan bile
gerçekleşemedi, açıkçası yazan yarım karışlık yazıdan tek bir kelime bile
yakalayamadım da size yazamadım.

Ben bilgisayar ilk açıldığında hibernate'den kalksın isterdim, yeniden
açıldığında (reboot) ise gerçek bir açılış yapsın, olur mu böle bişiy?

Sevgiler, Saygılar,