[Pardus-kullanicilari] HP yazıcı sorunuve tv kartı sorunu

Faik Uygur faikuygur at gmail.com
5 Şub 2006 Paz 18:06:36 EET

On Paz, 05 �ub 2006, Ünal Özüm wrote:

> Pazar 5 Şubat 2006 17:39 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> windows ortamında mı çalıştırmamı istiyorsunuz? pardusda mı?

Bazı tv kartları ile sürücünün öntanımlı ayarlarında ses
alamayabilirsiniz. Bunun için sürücü'ye ekstra bilgiler
verilmesi gerekebiliyor.

btspy programı Windows üzerinde çalışan bir program. Programı
kendim hiç kullanmadım fakat çıktısı ile bahsettiğim bu ekstra
ayarlar için ipucu alabiliriz.

Bir de tv kartınızın tam modelini yazabilir misiniz? Inca demişsiniz
ama daha ayrıntılı yazabilirseniz belki o model için ayarlar zaten
bir yerlerde mevcuttur, bulamamış olabilirsiniz.

Saygılar,

- Faik