[Pardus-kullanicilari] Re: Hp PSC 1310 - Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 1, Konu 19

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
5 Şub 2006 Paz 17:08:23 EET

On Sunday 05 February 2006 12:57, pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
wrote:
   Arkadaşım
   Mail inizdeki uygulamaları gerçekleştirdim kullanıcı@pardus program $
   ./spadmin  komutunu girirnce böyle bir dosya yada dizin yok ibaresi çıktı
   Open Office ile ilgili işlemleri yaptım   yazıcı bulunamadı çıktı

kullanıcı@pardus~$ tarifini Konsolda görünen şekline örnek olsun diye
yazmıştım, yanlış yapmışım, özür dilerim.

Daha önceki mektubumda tarif ettiğim 1. ve 2. şıkları yaptığınızı
varsayıyorum. Biliyorsunuz, kullanıcı isminiz oturum açarken veya Pardus'a
girerken yazdığınız isimdir. Çok basitten alıyorum kusuruma bakmayın.

OpenOffice'teki işlemi yapmak için 3. şıktaki gibi Konsol'u tekrar açın
lütfen. Konsol programı açıldıktan sonra komut satırına aşağıdaki komutu
aynen kopyalayın veya yazın (eğer yazarsanız cd ile /opt/vs.... arasında
boşluk vardır):

	cd /opt/OpenOffice.org/lib/ooo-2.0/program

ve ENTER tuşuna basın. Bu komut sizi /opt/OpenOffice.org/lib/ooo-2.0/program
dizinine götürecektir. Sonra komut satırına aşağıdakini aynen kopyalayın veya
yazın:

	./spadmin

ve ENTER tuşuna basın. Bundan sonra daha önce yazdığım gibi 4. şıktan devam
ediniz lütfen.

 Mozilla Firefoxda ise ilk mailimde yazılanlar çıktı  Yazıcı
 Postscript/Defoult u seçip KPrint çıktığında ISO S4 ü seçerek tamam dedikten
 sonra yazdır dediğimde önceki mail imde Konqueror de denediğim baskıda çıkan
 Facia-KNotty  ile başlıyan ingilizce olan aynı uyarı çıktı ve baskı yok.
 Başka yapabileceğim bir öneriniz varmı? Teşekkürler

Facia-KNotty'nin mesajına bakılırsa, burada Yazıcı Sunucusuyla bir problem var
tahminimce. 1. ve 2. şıkta yaptıklarınızı sistem tanımadı galiba. Bu arada
eğer Yazıcı Sunucusu çalıştırılamadı veya çalışmıyor gibi bir cevap alırsanız
bir yerde, lütfen Pardusu tekrar başlatın. Buna benzer bir problemle ben de
karşılaştım.

İyi çalışmalar,
Değer