[Pardus-kullanicilari] nasıl faks?

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
4 Şub 2006 Cmt 22:50:00 EET

Merhaba;

On Sat 04 Feb 2006 22:07, Ertugrul Erata wrote:
> Selamlar
> saygılarımla bir şey sormak istiyorum acaba hylafax ın laptop
> modemlerine desteği olabilir mi? bu modemler win modem değil mi?

Eger modeminiz linux altinda kendi suruculeri ile calisiyorsa - yani ornegin
internete baglanmak icin kullanabiliyorsaniz -  deneyebilirsiniz, surucu fax
ozelliklerini destekliyorsa da kullanabilirsiniz.. Pardus su anda bir cok
yumusak modemin suruculerini iceriyor : (conexant HCF ve HSF modemler,
smartlink modemler, slmodem ALSA desteginden yararlanan ATI IXP ve Intel ICH
ac97 modemler gibi..) Her yumusak modem surucusu FAX ozelliklerini eksiksiz
destekleyecek diye bir kural yok, HylaFAX da gordugum en secici yazilim modem
konusunda. Kisacasi modeminizi denemeden bilemeyeceksiniz :-)

Bu arada, ben slmodem paketi ve alsa ile desteklenen bir modemi (ICH ac97
modem) hylafax ile kullanmistim bir sure once, ama guncel driverlar ve guncel
hylafax ile durum nedir su anda bir bilgim yok..
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693