[Pardus-kullanicilari] pardus menüm nereye gitti

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
4 Şub 2006 Cmt 17:15:04 EET

Hasan Hüseyin PALA wrote On 04-02-2006 17:10:
> selam arkadaşlar, altta panel çubuğunda bulunan pardus menüsünü  yanlışlıkla
> kaldırmışım. Tekrar nasıl yerine koyabilirim. Pardusu öğrenmeye çalışıyorum
> bazen böyle hatalar olabiliyor.

Merhaba

Yapmanız gereken işlemler şunlar:

1. Panelde boş bir yere sağ tıklamak
2. "Panele Programcık Ekle" menüsünü seçmek
3. En üstteki "Ara" boşluğuna "KDE" yazmak
4. Karşınıza gelen seçenekler arasından "KDE menüsü"nü çift tıklamak.
5. Paneldeki yerini en sola çekmek için gerekiyorsa panelin
üzerine sağ tıklayıp "taşı" seçeneğini seçebilirsniz.

İyi çalışmalar
Görkem