[Pardus-kullanicilari] nasıl faks?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Şub 2006 Cmt 15:32:39 EET

Merhaba,

Sat, 4 Feb 2006 14:26:11 +0200 tarihinde erkin tek
<gemeyilim at gmail.com> yazdi:

> fax gönderim işlemleri nasıl olur?
> datron dizüstümden fax göndermek istiyorum, hangi adımları takip etmem
> gerekiyor?
> modem'i tanıyıp tanımadığını bilmiyorum, sanırım ksendfax çalışmıyor,
> sistemde olmayabilir mi?
> Cups mu kullanmam gerekli, ön tanımlı olan lpd mi kullanmalıyım?
ksendfax olmamali dagitimda, ksendfax tek basina ise yaramiyor, arka
planda bir faks gonderici yazilim icin aracilik yapiyor.

Hylafax ya da benzeri bir faks servisi gerekiyor sistemde. Hylafax
Pardus deposuna birkac hafta once eklendi ama daha gerekli testleri
yapilmadi (ahh, tamam Caglar, vurma).

> bir kaç günümü alacaksa hiç uğraşmayım.
Su asamada biraz ugrasmaniz gerekir ne yazik ki.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693