[Pardus-kullanicilari] uyku, hibernate, sleep nasıl çalışır

erkin tek gemeyilim at gmail.com
4 Şub 2006 Cmt 14:39:19 EET

Selam,
1. benim dizüstü uyumuyor (sleep calismiyor),
2. hibarnate'den de kalkmiyor (hibernate moduna giriyor ama geri acilmiyor),
sistem dugmesine basinca kapaniyor ve bir daha basip yeniden acmak
gerekiyor.

google sanırım kernel 2.6.12'de sleep fonksiyonlarının değiştiğini o yüzden
klaptop'un çalışmadığına dair bir yazı bulmuştum. klaptop ile ilgili bir sey
mi? sorun cozulsun de klaptop'tan cozulmesine gerek yok.

tskkurler

Not: bu mesaj 27 ocak'ta linux listesine gönderilmiş fakat listedenden cevap
gelmediği için gönderilmiştir.
--
www.fotograf.web.tr