Yanýt: Re: [Pardus-kullanicilari] pisi'de program ekle kaldýr problemi

=?utf-8?q?G=FCl,=20Bahtiyar?= bahtiyargul at yahoo.com
3 Þub 2006 Cum 17:38:48 EET

Merhaba,

Benim hata /usr/src dizininde
# svn co http://svn.uludag.org.tr/pardus-devel/
komutunu calistirdiktan sonra oldu saniyorum...
ondan sonra paketlerde bir kopukluk oldu bir sekilde...

pisi list-repo denedigimde;

pardusLutfu src # pisi list-repo
Program sonlandırıldı.
Veritabanı package-repo-http://svn.uludag.org.tr/pardus/pardus-devel/ için okuma ya da yazma erişimi edinilemedi
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

seklinde bir hata mesaji geliyor...

pisi add-repo pardus-devel http://paketler.uludag.org.tr/pardus-devel/pisi-index.xml
denedigimde ise;

pardusLutfu src # pisi add-repo pardus-devel http://paketler.uludag.org.tr/pardus-devel
[...]

seklinde bir hata veriyor...
NOT: root olarak girdim, orada sorun yok...
Ilginiz icin tesekkurler,
Bahtiyar

Ertugrul Erata <ertugrulerata at gmail.com> yazdı: Selamlar

bu hatanın bir kaç sebebi olabilir. benim başıma gelen şu oldu
arkaplanda pisi ya çalıştırdığımı unutmustum bu arada pisi-kga yı
açarak güncellemeleri kontrol etmeye kalktım olmadı.

bir de pisi rebuilddb ettim galiba o zaman kayboldu.

sizden Alt+F2 basarak konsole yazmanızı çıkan terminalde su - yazıp
root şifrenizi yazarak root kullanıcısına geçmenizi rica ediyorum

"pisi list-repo" komutu ile repo tanımlamanızı kontrol eder misiniz?

eğer pardus-devel adlı bir depo görmezseniz onu eklemelisiniz. pisi
help add-repo ile nasıl yapılacağını öğrenebilirsiniz.

pisi başlamayı reddederse zaten ilk sözettiğim konu geçerli demektir.

kolay gelsin

2006/2/2, G�l, Bahtiyar :