[Pardus-kullanicilari] usb zoom modem sorunu

Kemal Yenilmez kemalyen at gmail.com
3 Şub 2006 Cum 14:49:34 EET

Zoom 5510 modemin iki ayrı versiyonu var. Benim kisi B olan. Ama ne yazık ki
bir çok linux dağıtımında denedim olmadı. Zannedersem senin ki B değil.
Keşke B modeli çalışsa.

O kadar komik bir şekilde internete bağlanıyorum ki. XP olan bilgisayarımla
internete bağlanıyorum ve paylaşımla Pardus makinem internete onun üzerinden
bağlanıyor. Eh tabii kide bu her zaman için geçerli değil. O zamanda pardus
hep kapalı kalıyor. Yeni kernel ile bağlanabilme olasılığı var imiş. Tam
araştırmadım. Şu an kediciğim uyuyor !