[Pardus-kullanicilari] yazýcý ve 3D sorunlarý

can comert cancomert at gmail.com
3 Þub 2006 Cum 14:42:18 EET

 Selamlar,
Oncelikle

benim bir Hp 1220 professional "usb" yazıcım var ve bu yazıcıyı kde
yardımıyla tanıtamadım
yazıcının girisi bir usb giris fakat windows bu yazıcıyı "LPT1" den tanıdı
???? ve windows altında problemsiz calısıyor
bu yazıcıyı linuxe ne olarak tanıtmalıyım usb seri paralel hepsini birer kez
denedim ve deneme sayfası yazmak istediğimde
yazıcıdan bir tepki alamadım
düz yazıcı 8driver gerekmez) dediğimde ise deneme sayfasında anlamsız
karakterlerle karsılastım

Pardusun 3D grafikleri calıstırabilmesini istiyorum elimde windows için
driverlar var fakat bunlar wine ile kurlduğunda iş görür mü
veya daha da iyisi 3d grafik için pisi paketi targz vs nerden bulabilirim?

Bir de pardusun hangi donanımları tanıyıp hangilerinin farkında olmadığını
anlamak için kullanabileceğim windowstaki aygıt yoneticisi vs benzeri bir
arayüz bulmam mümkün mü?
iyi çalısmalar
Cevaplarınız için simdiden tesekkürler...