[Pardus-kullanicilari] Mozilla-Firefox print

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
3 Şub 2006 Cum 09:37:35 EET

Sayın Arkadaşlar
Dün akşam printerimi devreye aldıktan sonra baskı ile bir problemim kalmadı
zannetmiştim bu gün internetten  bir sayfayı yazdırmak istediğimde yazıcıya
göndermesine karşın baskı oluşturmadı.Konquerorda denedim orada ise priter e
bile göndermedi ingilizce bir uyarı çıktı deneme baskısını
gerçekleştirmesine karşın neden internetten baskı aladım.Yardımcı olursanız
memnun olurum.Teşekkürler

Bilgisayarınızı korumak için MSN Güvenliği tercih edin!
http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/