[Pardus-kullanicilari] Pardus-tekni k arşivleri v e thunderbird

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
2 Şub 2006 Per 20:17:55 EET

Quoting kemal at kemalayyildiz.net:

> Merhaba,
Merhabalar,

> 1. Pardus-teknik arşivlerini araştırma şansımız kalmadı mı ?
> Pardus-kullanıcıları arşivinde sadece şubat var.

Artik bu isimde bir liste bulunmasa bile arsivi ayni adresde saklanmakta:
http://liste.uludag.org.tr/pardus-teknik/

> 2. Thunderbird gelen postaları alır almaz kendini kapatıyor. Her yeni
> açılışta aynı postaları tekrar geri alıyor. En son olarak Pardus-wiki Nasıl
> bölümünde  anlatıldığı şekliyle "kullanıcı girişini otomatik hale getirmek"
> işlemini yapmıştım. Eski haline getirdim ancak bir düzelme olmadı. Yardımcı
> olursanız sevinirim.

Thunderbird'u konsoldan calistirip, oradan verdigi hatanin ciktisini alabilir
misiniz?
Uluzilla'da benzer bir hataya rastlamadim.

Iyi calismalar,
--
Arda Cetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org