[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 latex ve pdf2latex

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
31 Ara 2006 Paz 02:39:16 EET

Linux icin TeTeX isimli sadece ozgur yazilimlardan olusan bir TeX
dagitimi var. Pardus depolarindan TeTeX ve TeTeX ile ilgili paketleri
indirip kurun. LaTeX editoru olarak da ben Kile programini
kullaniyorum ve tavsiye ederim. Bunu da Pardus depolarindan
indirebilirsiniz. Bir de LyX diye bir editor var ama LaTeX
biliyorsaniz bu programla zaman kaybetmeye hic gerek yok derim. Eger
LaTeX bilmiyorsaniz yine de gerek yok cunku basta adam gibi LaTeX
ogrenirseniz ileride cok daha rahat edersiniz. Son olarak postscript
gosterici programi gview'i de indirip bilgisayariniza kurmayi
unutmayin.

pdf2latex isimli bir program bilmiyorum. Bilen varsa ve soylerse
memnun olurum cunku yararli olabilecek bir programa benziyor.
Iyi calismalar
A. Talha YALTA