[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 ses problemi

selim ok selimok at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 22:07:39 EET

Donanim nedir? Ses sorunu bende de var, ASUS Anakartli AD1986A yerlesik ses
karti var. Bu tip ses kartlarinda ses sorunu cikabiliyor, bazi arkadaslarin
sorunu cözüldü ama benimki cözülmüs degil. Ayrintili bilgi verirseniz,
yardimci olmak isteyenlere iyilik yapmis olursunuz :)
Iyi calismalar,
Selim

30.12.2006 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış: