[Pardus-kullanicilari] asus a6j'de kurulum sorunu-acil

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 18:38:31 EET

Ä°smail bey ,

ls /lib/firmware/m560x*   komutunun çıktısı ;
/lib/firmware/m560x.bin  /lib/firmware/m560x.inf

lsusb  çıktısı da ;
Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 004 Device 002: ID 0b05:1712 ASUSTek Computer, Inc.
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 002: ID 046d:c016 Logitech, Inc. M-UV69a Optical Wheel Mouse
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 004: ID 05e1:0501 Syntek Semiconductor Co., Ltd
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

Kde  bilgi merkezinden de  baktığımda  ;

Üretici: Syntek Semiconductor   yazıyor. İyi çalışmalar kolay gelsin.

30.12.2006 tarihinde Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış: