[Pardus-kullanicilari] Kopete'de webcam

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 17:48:14 EET

30.12.2006 tarihinde Hikmet TEMİZ <hikmettemiz at maliye.gov.tr> yazmış:

> aMSN de görüntülü olarak gayet rahat fkat ses için programda bazı
> ayarlamalar yapman gerektiğini biliyorum. Daha önce suse de
> kullanmıştım. Hesap menüsünden seçeneklere ve oradanda Diğerleri
> menüsünü tıklarsan orada ses sunucusu diye bir satır var doğru komutu
> yazdığında kesinlikle sesli görüşebiliyorsun. Ve hatta orda Snack
> kütüphanesini kullan (Tcl iç)  diyor. Seçtiğin zaman yüklenmemiş uyarısı
> çıkıyor. Pardus 2007 den sonra çalışmadı.  Hata kaydı girilmesi
> gerekebilir.

Merhaba,

Ben de amsn ile denedim, ses çalışmıyor.
Karşıda ses daveti gelince

 Görüntülü konuşma istemi kabul edildi
----------
----------
 Ses/Görüntü eklentisi başlatılamadı. Görüşme iptal edildi

diyor.

Ayarlarda
play $sound
madplay $sound
esdplay $sound
denedim, hiçbiri işe yaramadı

snack kullanmaya kalkınca da hata veriyor, netten snack paketini indirip
kurdum, ama hala kurulu değil diyor.

Acaba ne yapmak lazım...