[Pardus-kullanicilari] Printer ayarı için yardım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 16:11:38 EET

Haklısınız hiç birimiz bilgisayar ve printer alırken düşünmedik hele printer
kampanyada olup indirim görünce atladık Allahtan ben şanslılardanmışım HP
PSC 1315 in linux driverı varmış HP de tabi ulaşana kadarda bayağı
uğraştığımı hatırlıyorum.Bu uğraşının sonucu her ay Hp den yeniliklerle
ilgili bildiri alıyorum ki bunların içinde HP yazıcılarından hangilerinin
daha linux driverlarının ilave edildiği.Şimdi Büyük yer kaplayan Monitörümü
LCD Monitörle  değiştirme düşüncem var  ince eleyip sık dokuyorum tepki
süresi  0 noktası piksel sayısı renk çözünürlüğü  güç tüketimi + fiat
mukayesesi .Sizinde mailinizde söylediğiniz gibi en iyi olan hesaplı ve
herşeye uyandır.

30.12.2006 tarihinde Hikmet TEMİZ <hikmettemiz at maliye.gov.tr> yazmış: