[Pardus-kullanicilari] kampanya

Bülent Potur bpotur at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 01:39:36 EET

Merhaba,
Pardus 2007 özgürlük için kampanyasına katılarak Pardus özgürlük için yazan
bir resimli betiÄŸi da de siteme <http://www.geocities.com/bpotur> koymuÅŸ
idim. 29-30 aralık gecesi yaptığım kontrolda kendi yazdığım yazılar ve
pardus bağlantısı durmakla birlikte sizden aldığım betiğin resmi ve
bağlantısı görünmüyor idi. Sayfa kaynağına baktım. Orada da betiği
göremedim. Bunun üzerine geocities' a dosya yöneticisi ile bağlandım.
Oradaki orijinal dosyada bir değişiklik yoktu.son değişme tarihi 10 aralık
olarak duruyor idi. Fakat yayın tarafından baktığınızda banner ve bağlantı
gözükmüyor idi. Orijinal dosyadan png resmin bağlantısını aldım. Resim
pardus serverinde durmaya devam ediyordu. Resmi kopyaladım aynı isimle kendi
sayfama koyup düzenledim. Yine gözükmedi. Resmin adını değiştirdim, sayfayı
da ona göre editledim. Şimdi ilk banneri koyduğum andaki haline döndü. Aynı
şey tripod daki yansı <http://bpotur.tripod.com> sayfamda da oldu ve aynı
yöntemle düzelebildi.
Sonra kampanyaya katılan diğer sayfalara baktım. Hiçbirinde logolu resimleri
göremedim.
Hayırdır benim duymaduğım bir durum mu var? Yoksa sevgili Umut ekipten
ayrıldı da resimlerini mi çekiyor? Öyleyse söyleyin ben de o png dosyasını
sitemden kaldırayım.
İyi bayramlar, iyi yıllar.
Bülent Potur <http://www.geocities.com/bpotur>