[Pardus-kullanicilari] Kopete'de webcam

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 00:13:33 EET

Bu arada ben şunu belirtme ihtiyacı duyuyorum. Ben şu anda kamera
görüntüsünü kopete ayarlarında görüyorum. Ama messenger ile yazışma
esnasında ne karşı tarafa kameramı gönderebiliyorum. Nede karşı tarafın
kamera görüntüsünü alabiliyorum.

Bu şekilde sorun yaşayan varmı? Yani kamerası Pardus ve Kopete tarafından
tanınan ama kameralı görüşme yapamamış kimse varmı?