[Pardus-kullanicilari] Azureus ve Last.fm çevirisi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
29 Ara 2006 Cum 23:03:31 EET

Fri, 29 Dec 2006 19:28:43 +0200, Necmettin Begiter
<necmettin.begiter at gmail.com> :

> 1. Azureus'u indirdim ve çalıştırıyorum ancak NAT güvenlik duvarı
> problemi veriyor. 6885 portunu kullanmasını söyledim ve Güvenlik
> duvarında gelişmiş sekmesinden 6881-6889 arasındaki portlara gelen ve
> o portlara giden bağlantılara izin verecek şekilde ayarladım. Ancak
> yine de NAT güvenlik duvarlı hatası alıyorum. Güvenlik duvarı
> ayarlarında değişiklik yaptıktan sonra sistemi yeniden başlatmak
> gerekmeyeceğini düşünüyorum, yanılıyor muyum? Neyi yanlış yapıyorum
> acaba?
Bahsedilen guvenlik duvari (sadece) bilgisayarinizin guvenlik duvari
degil, internete varana kadar yolda gecebileceginiz tum duvarlar.

ADSL kullaniyorsaniz, ADSL modeminizde yapmaniz gerekiyor bu ayarlari.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693