[Pardus-kullanicilari] Azureus ve Last.fm çevirisi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
29 Ara 2006 Cum 19:28:43 EET

1. Azureus'u indirdim ve çalıştırıyorum ancak NAT güvenlik duvarı problemi veriyor. 6885 portunu kullanmasını söyledim ve Güvenlik duvarında gelişmiş sekmesinden 6881-6889 arasındaki portlara gelen ve o portlara giden bağlantılara izin verecek şekilde ayarladım. Ancak yine de NAT güvenlik duvarlı hatası alıyorum. Güvenlik duvarı ayarlarında değişiklik yaptıktan sonra sistemi yeniden başlatmak gerekmeyeceğini düşünüyorum, yanılıyor muyum? Neyi yanlış yapıyorum acaba?

2. Geliştiricilere emektup atabilen varsa, Last.fm çevirisini almıştım Görkem beyden ancak iki gündür ona gönderdiğim mesajlara cevap yok, iletebilir misiniz? Acaba bir terslik mi var, ona ulaşabilen olursa lütfen ona bildirebilir mi veya bana bu dosyayı kime göndermem gerektiğini bildirebilir misiniz?