[Pardus-kullanicilari] Kopete'de webcam

halit çete halitcete at gmail.com
29 Ara 2006 Cum 19:20:50 EET

Merhaba,
Ben de webcamı kullanamıyorum. Daha önce Pardus 1.0 'da çözüm
bulamamıştık. ürünün Linux sürücüsünü de bulamamıştık. Şimdi usb
bilgilerinde görünüyor, ancak Kopete'de görünmüyor, yapılandırma
ayarlarında aygıtlar kısmında mavi bir ekran olarak görünüyor.
KDE Bilgi Merkesinde görünen webcam bilgilerim:
Üretici: 0xeb1a   (eMPIA Technology, Inc.)
Ürün No: 0x2710  Sürüm:1.0