[Pardus-kullanicilari] MSN&USB Disk&Bluetooth&Arkaplan

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
28 Ara 2006 Per 20:24:21 EET

Merhabalar,

Listeyi meşgul etmemek için sorularımı biriktirdim :)

1. MSN için kullanabileceğim "görünmez iken konuşma","sesli web-cam
iletişimi","özel gülümseme ekleme" gibi özellikleri barındıran bir program
mevcut mu acaba?

Kopete, gaim ve amsn'ye baktım, görünmez iletişim yoktu hiçbirisinde. Özel
gülümsemeyi ise amsn'de gördüm.

2. Bilgisayarı kapatırken/yeniden başlatırken Harici USB Diski "Güvenli
kaldır"mamız gerekmiyor değil mi? Diğer diskler gibi o da işletim sistemi
tarafından kaldırılıyor?

3. Cep telefonu+Bluetooth ile bilgisayardan internete bağlanabilen var mı?
Sadece dosya alışverişi yapılabiliyor bende ve arkadaşımda. Diğer bluetooth
araçları hep hata veriyor.(Dialup Networking)

'sdp://[00:12:62:c6...re&rfcommchannel=1' açılsın mı?
(Tür: Bluetooth Çevirmeli Bağlantı Profili)

Birlikte Aç'a basınca

Could not stat sdp://[00:12:62:c6:c6:83]/params?name=emre&rfcommchannel=1.
Unknown device
hatasını veriyor.

4. Beta->RC->2007 güncellemeleriyle giden sistemimde açılış ekranı kde
açılana kadar yeni mavi deniz çıkıyor; ancak KDE hizmetleri
yüklenirken(simgeler soldan sağa tek tek yanarken) eski (grimsi mavi) ekran
ile devam ediyor. Yazı rengi (Masaüstü yükleniyor... vs) ise siyahtan beyaza
dönmüş(kararlı sisteme uyum sağlamış). Bu arkaplan değişmemesi neden olmuş
olabilir? Pek önemli bir şey değil ama mavi deniz çok hoşuma gitti...

Teşekkürler...

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/