[Pardus-kullanicilari] Kesintisiz güç kaynağı?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Ara 2006 Per 19:00:21 EET

Arkadaşım
Hoby olarak benimsediğim elektronikle iç içe çipler devreye girene kadar
barışıklığımız devam etti.Çipler devreye girince oturup şemalardan bir
cihazı yapmak biraz tersime geldi.Nedeni ise imalatınız aşamasında çiplere
ve entegrelere program yüklemek birde tabiidirki ilerleyen yaşla ferini
kaybeden gözler küşük şeylerle uğraşıyı zorlaştırdığından.Evimde kullandığım
Kesintisis güç kaynaklarından biri hariç  (regulasyon aralığı küçük olduğu
için) diğerleri regülasyonu harfiyen yerine getiriyor.Giriş voltajını
ölçtüğümde (Multevi ile)  sizler herhalde çoklu ölçüm cihazı diyebilirsiniz
l65  Volt girişte Kesintisiz güç kaynağı çıkış voltajı 215 Volt 165 Voltun
üzerinde giriş voltajını çıkış olarak 220 Volt okuyorum bu arada 245 Volt
giriş akımını ölçtüğümde yine 220 Volt okuyorum ölçü aletinden Eğer regule
edemese giriş çıkış voltajlarının aynı olması gerekti.Eski Sony
televizyonlarda voltaj düşüklüklerine karşın koruma rolesi mevcut
olmadığından Arıza yapması kaçınılmaz oluyordu tabi kritik voltaj
seviyelerinde görüntüdeki problemleri gözardı edersek.Değindiğiniz güç
kaynakları piyasada yok değil regülasyon oranları çok düşük olduğu için
birçok kişi bunu yok kabul ediyor.İyi Akşamlar

28.12.2006 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> yazmış: