[Pardus-kullanicilari] pisi hata

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
28 Ara 2006 Per 13:32:04 EET

Selam
Daha önce güncellemeyi yaparken yarıda kesince pisi güncelleme
çalışmamış bunun üzerine sorunu Faik Bey'in yardımıyla aşağıdaki
komutlarla kökten çözmüş idik:

rm /var/db/pisi/*

daha sonra

pisi rdb --files

Bu sefer güncellemeleri göster dedim pisi de 0 günceleme olduğunu
söyledi, yarıda bırakmamama rağmen yine pisi çalışmayınca
yukarıdaki komutlar ile işi yine kökten çözdüm :) Faik beyle çözüm
ararken pisinin mevcut olan veritabanın üzerine yazdığını sonra eğer
yanlış yazılmış ise yine oradan okuma yaptığını söylemişti.
Pisinin elden geçirilip eski sağlam veritabanını yedekleyip yeni
veritabanı tam ve hatasız bir işlem sonucu oluşturulduysa ondan sonra
onu kullanıp eskisini silmesi sağlanmalı. Çözümü dileğiyle.

Ali Tuna

Experience the magic of the holidays. Talk to Santa on Messenger.
http://clk.atdmt.com/MSN/go/msnnkwme0080000001msn/direct/01/?href=http://imagine-windowslive.com/minisites/santabot/default.aspx?locale=en-us