[Pardus-kullanicilari] wine ile Biriç keyfi

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
28 Ara 2006 Per 09:35:38 EET

evet sorununuz sizin pc ile ilgili olmalı 1 yıldır hiç sorunsuz kullanıyorum
aynı programı hem notbokda hem pc de...bence oncelikle ekran kartınızın
sürücüsünü tanıtıp cozunurluk ayarları ile oynayın
ayrıca programın kendisindede görüntü ayarları var
28.12.2006 tarihinde Tolga <totgulten at yahoo.co.uk> yazmış: