[Pardus-kullanicilari] Acilista ekran karman corman olma problemi

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
28 Ara 2006 Per 06:15:25 EET

>  Tam gerekli yeri bulmuşsunuz. Buradaki ayarlarda pmipal, ywrap gibi
> seçenekleri kaldırmayı deneyebilirsiniz. Bir de -32 olan kısmı 24 ya da
> 16 yapmayı deneyin.
>
>  Bu değişiklikler faydalı olmazsa video=vesafb:off olarak değiştirin ve
> splash= ve console= kısımlarını kaldırın, en azından görüntü
> alabileceksiniz.

pmipal, ywrap seçeneklerini kaldırmak sonuc vermedi ama
video=vesafb:off olarak değiştirince ve splash= ve console=
kısımlarını kaldırınca ekranin karismasi problemi sonunda duzeldi.
Artik mavi acilis ekranini hala goremesem bile en azindan ctrl+alt+f1
tuslari ile konsola gecebiliyorum. Yardimlariniz icin cok tesekkurler.
Iyi calismalar...
ATY