[Pardus-kullanicilari] Hp Pavilion Dv6007ea - Wireless

KeReM Sugle ksugle at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 16:55:00 EET

- Ağ yöneticisi içinde Yeni Bağlantı Kısmında Kablosuz Ağlar kısmında "Uygun
bir Aygıt Bulununamadi" diyor.

- Pardus Yapılandırma Merkezi - Servis yöneticisinden "Açılışta Çalışır" ve
"Çaliştir" işlemlerini yaptim ama Çaliştir dediğimde çaliştiriyor Servis
yöneticisinden çıkıp tekrar girdiğimde Çalişiyor gorunmuyor tekrar Çalişyir
butonuna tıklıyorum gir cık yaptiğimda aynı senaryo tekrarlıyor ."Açılışta
Çalıştır" sekmesinde sorun yok 1 kere değiştirdim ve açilişta çaliştir
işlemini yapıyor.

--
KeReM Şuğle