[Pardus-kullanicilari] Ağdaki XP kurulu bilgisayardaki paylaşıma bağlanmak

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 16:01:32 EET

1. Ağdaki XP kurulu bilgisayara komut satırından mount komutu ile nasıl bağlanırım? smb4k'da elle bağla diyorum, IP 192.168.1.100 veriyorum, paylasim yolunu //MASAUSTU/paylasim veriyorum ve çalışma grubu adını veriyorum, smb4k bağlanıyor ama çöküyor. o yüzden de kendim mount komutuyla bağlamak istiyorum. mount komutuyla ilgili açıklamaları, smbmount ve smbclient ile ilgili açıklamaları okudum ancak ne yapmam gerektiğini tam olarak anlayamadım. smbclient ile bağlanabiliyorum ama benim yapmak istediğim şey o paylasimi ev klasörümün altında açtığım bir klâsöre bağlamak. Bilgisi veya yorumu olan var mı?