[Pardus-kullanicilari] sysinfo hatası

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
27 Ara 2006 Çar 16:06:26 EET

27 Ara 2006 Çar 13:32 tarihinde, Mehmet Türkoğlu şunları yazmıştı:
> Pardus 2007 yi ilk kurduğumdan beri sysinfo çalışmıyor. Ama bir kere
> çalıştığını gördüm. Güncelleme yaptıktan sonra da düzelmedi. Bunun sebebi
> nedir acaba? Aşağıdaki hatayı veriyor:
>
> sysinfo:/ yüklerken bir hata oluştu:
> sysinfo protokolü için olan işlem beklenmedik bir biçimde bitti.

Bu hata her seferinde mi oluyor ? Hata ekrana geldiğinde 'F5' tuşuna basmayı
ve herhangi bir işlem yapmadan beklemeyi (~10 dakika) deneyin, hatasız bir
sysinfo ekranı görebilecek misiniz ?

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... i'm too tired: too tired for not being with you - laura [nick hornby /
    hi fi]