[Pardus-kullanicilari] amsn

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 13:40:04 EET

Paket yöneticisinden kurabilirsiniz. Paket yöneticisi (PİSİ) panele
yerleşiyor ama eğer orada yoksa Pardus menüsü -> Tasma  yolunu takip edip
yapılandırma merkezi Tasma'yı açın. Soldaki seçeneklerden "Sistem
seçenekleri"ni seçtiğinizde sağ pencerede "Program Ekle/Güncelle veya
Kaldır"ı seçerek ulaşabilirsiniz.
Pisi, sevimli arayüzüyle paket işlemlerini gerçekten çok kolaylaştırdı.
Geliştiricilere teşekkür etmeliyim.
Saygılarımla

27.12.2006 tarihinde Adsız Kürşad <olcaytoalp at gmail.com> yazmış:

--