[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajının içeri�i pardus 2007 de explorer kullanma

Oktay Ertürk oktayer at boun.edu.tr
27 Ara 2006 Çar 10:43:32 EET

ben ies4linux un sitesinden aktarayým nasýl kuruldugunu.
öncelikle "cabextract" ve "wine" adýnda 2 programýn kurulu olmasý
gerekiyor.bunlarý pisi den kurabilirsiniz."cabextract" zaten kurulu oluyor
sanýrým.
konsole da þu komutlarý sýrasýyla yazýyoruz:

wget http://www.tatanka.com.br/ies4linux/downloads/ies4linux-latest.tar.gz
tar zxvf ies4linux-latest.tar.gz
cd ies4linux-*
./ies4linux

bundan sonra size IE 5.5 SP2 yi de kurayým mý diye soruyor.evet için y hayýr
için n yazýp enter a basýyoruz.sonra IE 5.01 SP2 yi kurayým mý diye
soruyor.yine y yada n yazýp enter a basýyoruz.sonra dil seçimini yapýn
diyor.ingilizce için enter a basýyoruz sadece.türkçe için de TR yazýp enter a
basýlýyordur sanýrým.sonra gerekli dosyalarý indirip kuruyor masaüstüne de
kýsayol koyuyor.

ama bunu sadece web sitesi yaparken ie test edebilmek için ve sadece ie için
yapýlmýþ olan sayfalarý acabilmek için yapmýþlar sanýrým.internette dolaþmak
için tavsiye edilmiyor.internette dolaþmak için firefox tavsiye ediliyor.

saygýlar