[Pardus-kullanicilari] Programlama araclari - VB/ Pascal/Delphi

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 10:16:59 EET

Kurulum tamam, artık Lazarus IDE'yi görebiliyorum.

Daha önce dediğiniz gibi arayüzde bozulmalar var :
- Project properties options penceresinde version info sekmesinde version
numaraları için aşağı yukarı ok tuşları görülüyor ama değeri gösterecek
bölüm yok,
- Component palette üzerinde hint window'lar düzgün çıkmıyor, genelde kısa
kalıyor,
- Yine bazı pencerelerde boyutu yeterince büyütsem bile radio-group
seçeneklerinden bazıları görülemiyor (yarısı altta kalıyor)

Umarım bunlar giderilebilecek sorunlardır.

Ben iyice bir bakacağım... örnek projeler, dökümanlar, vs vs... bana
öneriniz olacak herşeyi bekliyorum.

Denememi istediğiniz bir şeyler varsa lütfen bildirin.

İlginiz için çok teşekkür ederim.

(Eh artık vmware üzerinde pardus kullanmayı bırakıp adamakıllı bir kuruluş
yapmam gerekiyor)

Gültekin KOMANLI