[Pardus-kullanicilari] Programlama araclari - VB/ Pascal/Delphi

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 08:51:55 EET

27 Ara 2006 Çar 08:28 tarihinde, Gultekin Komanli şunları yazmıştı:
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/fatih/programming/languages/pasc
>a l/ adresindeki Lazarus kurulabilecek durumda mı? Nasıl yapacağız?
>

> Sanırım geliştiricilerden Fatih Aşıcı'nın bize yardımcı olması gerekecek,
> umarım zamanı vardır.

Lazarus'un gtk2 ile bazı sorunları vardı (Arayüzde bozulmalar vs.). Biraz
teste ihtiyacı var. Vereceğim komutlarla deneyip geri bildirimde bulunursanız
çok makbule geçer.

pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/fatih/programming/languages/pascal/pascal/lazarus/pspec.xml -F
1.0

Not: Paket büyük olduğu için paketlenmesi zaman alabilir. Bu yüzden eski pisi
formatında olması için -F 1.0 parametresini kullandım. Normalde derleme
çiftliğinin inşa ettiği paket daha az yer kaplıyor.

Kolay gelsin,
Fatih