[Pardus-kullanicilari] qemu ile pardus arasinda dosya transferi

selim ok selimok at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 01:17:31 EET

Gecenlerde qemu'yu kesfettim cok sevdim, bana göre yavas ve ram'i bu isler
icin düsük bir bilgisayarda bile windows calistirmayi basardi. Bazi
islerimde windows kullanmak zorundayim ve pardus'u kapatip acmak hic
istemiyorum, genelde her zaman pardus üzerinde kullandigim calisan biseyler
oluyor, o yüzden qemu benim icin bulunmaz nimet, gerci xen'de varmis ama
henüz o kadarina girmedim, kendi bilgisayarimi alinca insallah bol bol
deneme yapicam.
Simdi konuya gelelim, qemu ile pardus arasinda dosya transferi yapmam
gerekiyor. Bunun icin bir ag kurdum windows üzerinden, pardus'ta samba
sunucuyu actim, kurdugum yerel agi gördüm, ama sadece görmekle kaldim, cift
tiklayinca agdaki bilgisayarlarin listesi gelmesi gerekirken hata olarak ya
zaman asimi yada baglanamiyor hatasi aliyorum. sanal windows ile pardus
üzerinden internete cikis yapabiliyorum, ip'yi filan bir sekilde otomatik
aliyor, sanirim hepsini qemu ayarliyor :D
Dosya aktarimi icin bir fikri olan var mi acaba yada yapmam gereken ekstra
bir ayar filan.

Simdiden yardimlar icin tesekkürler,
Iyi calismalar,
Selim