[Pardus-kullanicilari] Masaustu Acılmıyor!!!

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 20:08:13 EET

Merhaba

Bilgisayarım normal bir sekilde kapattıktan sonra bir sure sonra tekrar
actım,
kullanıcı adı ve parola soran bolume kadar  hersey normal  gidiyor ama o
kısımda arka plan geliyor ama kullanıcı adı ve parola soran kısım cıkmıyor.
arka plan geldikten sonra birseyler yapıor gibi gorunuo ama daha sonra
duruyo ve oyle kalıyor.
Bilgisayarı kapatmadan once ise yaptıgım degisiklikler tam olarak ;

-
https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/ati-driver-installer-8.32.5-x86.x86_64.rundosyasını
indirip "# ./.. .run " seklinde bilgisayara kurdum.(kurma sebebim
ekram kardının direct rendering ozelligi  = No idi)
- /etc/X11/xorg.conf dosyasında "defaultDepth" degerini 24'den 32'ye
cıkardım
-Bir de yalı paketini kurdum

Bunlardan sonra bilgisayarın durumu budur.masaustu gelmeyince ben de
ctrl+alt+f1 ile konsola girip defaultDepth degerini tekrar 24 e cevirdim ve
"/usr/share/ati" klasorundeki uninstall.sh ı calıstırıp surucuyu
kaldırdım(emin degilim bunun adı kaldırmak mı ??)

Tekrar masaustume kavusabilme sansım var mı acaba...

mail atacak bir bilgisayarım olmadıgından hemen yazamayabilirim.Yaptıgımherseyi
anlatttım.Kusura bakmayın.İyi aksamlar...