[Pardus-kullanicilari] KTorrent'de bulunan hatalar...

selim ok selimok at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 19:40:57 EET

Herhangi bir hata ile karsilastiginizda hata.pardus.org.tr adresine giris
yaparsaniz, hem bu is derli toplu olmus olur hemde gelistirici ekipten o
paketin sorumlusu kimse en kisa zamanda iletisime gecmis olursunuz. Size
biraz zahmet vericez :)

Iyi calismalar,
Selim

26.12.2006 tarihinde Chriseba Lid'Asgar <chriseba at gmail.com> yazmış: