[Pardus-kullanicilari] KMail spam filtresi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 17:20:45 EET

26 Ara 2006 Sal 16:25 tarihinde, Kaan Göktaş şunları yazmıştı:
> KMail' de spam filtresini nasıl çalıştırabilirim? SpamAssassin ve BogoFilter'
> ı spam sihirbazından tanıtıp çalıştırdım ama otomatik yakalamıyorlar. Her
> defasında benim mailin gereksiz olduğunu belirmem gerekiyor.
>
> Bunu otomatik bir filtreye nasıl dönüştürebilirim? Thunderbird gayet güzel
> yapıyordu bu işlemi?
Araçlar menüsünden Spam Engelleme Sihirbazını çalıştırdığınız halde böyle bir sorun varsa, Spam Engelleme Sihirbazı'nı çalıştırırken çöp postaların belirtilen klâsöre taşınması seçeneğini işaretlememişsiniz demektir. Belki de çöp olduklarını anlıyordur ama gereken yere (çöpe) taşımıyordur. Emektupların sol tarafından yeşil-gri yin-yang işaretine benzer bir simge varsa engelleme işlemi başarılı bir şekilde çalışıyor demektir. Ayarlar menüsündeki Filtreleri Yapılandır seçeneğiyle önce tüm filtrelerinizi silin, sonra Spam Engelleme Sihirbazını tekrar çalıştırın derim.