[Pardus-kullanicilari] PARDUS tanýtýmý hakkýn da

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
26 Ara 2006 Sal 16:42:27 EET

26.12.2006 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar bulunduğu (il-ilçe) yerde PARDUS adına özel bir etkinlik yada
> tanıtım proğramı uygulayan var mı?Varsa faliyetlerinden bilgi verebilir mi?

Akdeniz Üniversitesinde  bir Pardus semineri verdik  şimdide Pardus kursları
veriyoruz. Tahminen şubat ayı içinde de LKD'den (
http://seminer.linux.org.tr/wiki/index.php/Main_Page)tüm Antalya'nın
katılımına açık bir dizi Linux semineri talebimiz olacak.

Aslında benzer etkinlikleri olanların bu liste üzerinden etkinliklerini
duyurarak daha çok kişiye ulaşabileceklerini düşünüyorum.

--
Deniz Silahcılar
Akdeniz Ãœniversitesi