[Pardus-kullanicilari] Bellek Yetersizligi

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 01:47:16 EET

Sanırım bu konuda daha önce yazılan iletileri okumadınız. Linux ram
konusunda windowstan farklı davranıyor. Programlar için mutlak gerekli
olanlar ramda tutuluyor, bununla beraber çalıştırdığınız programlar da rame
kaydedilir. Bunlar başka bir program için yere ihtiyaç olmadığı sürece ramde
tutulur. Yani ram tamamen doldurulur ancak her zaman kontrol altındadır ve
gerektiğinde temizlenip yeni veriler yazılır. O nedenle ram kullanım oranına
bakarak ram yetmiyor diyemeyiz.