[Pardus-kullanicilari] Bellek Yetersizligi

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 01:27:45 EET

Ben de eclipse kullanırken yanında amsn,7-8 tablı firefox ve amarokda muzigi
bir arada dinlerken bir sorun yok ama
ustune bir de mesela open office i acsam yavaslıyor.
Tamam her ne kadar baya bir isi bir arada yapsamda bunun bir sınırı var tabi
ki.
Ornegin internerren buyuk boyutlu birseyler indirdim bilgisayarı uzun
suredir de kapatmıyorum.
Anlatmak istedigim aslında bu yani o indirdigim seyler bellekte tutuluyo
tabi ki iste o gereksiz yere tutulan dosyaları nasıl goruntuleyebilirim ve
bellekten kaldırabilirim.???

Bu birkaç iş nelerdir acaba?
Bende de 512MB RAM bulunmakta ve şu an eclipse ile birlikte 10 tablı
firefox'um çalışırken bir yandan amarokta müzik dinleyebiliyorum, hatta
şimdi gimp ve openoffice writer'ı da açtım. Üstüne üstlük beryl de açık.
Yine de bir yavaşlama sezemiyorum...

26.12.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: