[Pardus-kullanicilari] FTP Server ve Remote Desktop

Sinan Sariçinar baltawux at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 00:41:49 EET

Merhaba Pardus-sevenler,

Linux ile tanisikligim uzun zamandir vardi. Pardus'u da tekil isletim
sistemi olarak ilk defa kurdum. Daha once Win XP ile ortak kullaniyordum.
Diger dagitimlarda FTP server ve remote connection olaylari cok zor
olmamisti. Ama Pardus'ta disaridan kendi bilgisayarima SSH, RDP ve VNC ile
baglanamadim. Ayrica Samba kullanayim dedim. Paylasim Windows'tan
gorulebilmesine ragmen yazma izni yok. Bunu asmamizin bir yolu var mi?

Iyi Calismalar

--
Sinan Sarıçınar
İstanbul Teknik Üniversitesi