[Pardus-kullanicilari] web editörü..

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 00:11:59 EET

- Joomlo mükemmeldir.
- Editörler ile site yapmanın da üstün yönleri vardır
- Tercih meselesi
- Eyer işe yeni başlıyorsanız joomlo kullanın
- Size birçok kolaylıklar saglar
- Editörler ile kolay kolay etkileşimli sayfa ( Konuk defteri vb.)
kuramayabilirsiniz ya da kurmak için çok ugraşırsınız.
- Joomlo ile işler çok kolay...

26.12.2006 tarihinde halit çete <halitcete at gmail.com> yazmış: